KKK
Mis aegadel on Round Cup avatud ja millal saab tellida?
Meie veebilehel www.roundcup.ee on võimalik tellimusi esitada ööpäevaringselt. Round Cup-il puudub füüsiline asukoht kuhu esemeid vaatama ja tellima saab tulla st kogu müügiprotsess käib läbi e-poe.
Ise on võimalik tellimusele järele tulla meie väljastuspunkti (Paldiski mnt 245F) E-P vahemikus 9.00-18.00 (vastavalt Teie poolt tellimuse esitamisel valitud ajavahemikule).
Kullerteenust pakume E-P vahemikus 9.00-18.00.
Mida tähendab 48 tundi ettetellimine?
Round Cup lehelt saab tellida tooteid selliselt, et Teie tellimuse ja toodete väljastuse aja vahele jääb vähemalt 48 tundi. See on vajalik selleks, et saaksime organiseerida vastava logistika toodete kokku panemiseks ja transpordiks valmis panemiseks.
Mida tähendab miinimumtellimus?
Miinimumtellimus Round Cup lehel tähendab seda, et ostukorvis peab olema vähemalt 30€ väärtuses tooteid selleks, et oleks võimalik tellimuse kinnitamiseks maksta. Miinimumtellimusega garanteerime, et meie kulud ei oleks suuremad kui toote rentimisest saadud tulu.
Mida tähendab kui kalendris on kuupäev punaseks märgitud?
Punane kuupäev kalendris märgib, et oleme uute tellimuste jaoks suletud.
Olen juba teinud tellimuse ning soovin tooteid tellimusse lisada/koguseid suurendada. Kuidas toimin?
Juba tehtud tellimust ei ole kahjuks võimalik ise muuta. Saate soovitud toodetele teha meie e-poes uue tellimuse ning kommentaariks kirjutada, et soovite väljastamist koos Teie poolt eelnevalt tehtud tellimusega (lisage tellimuse number). Kui juurde tellitav kogus jääb alla 30€ siis teavitage juurde lisatavatest asjadest meid e-kirja teel [email protected]. Kui põhitellimusele olete juba valinud kullerteenuse siis lisatellimusele ei ole enam tarvis kullerteenust lisada. Teavitage lisatellimuse tegemisest meid e-maili teel [email protected].
Olen teinud tellimuse ja soovin tellimust muuta/tühistada. Kuidas toimin?
Juba tehtud tellimust ei ole kahjuks võimalik ise muuta. Kui soovite tellimus tühistada tuleb seda teha (vähemalt 72h enne tellimuse täitmise tähtaega võttes meiega ühendust e-maili teel [email protected]. Tellimuse muutmiseks/tühistamiseks on meil vaja teada muudetava tellimuse numbrit.
Mida tähendab toote juures info, et kauba välimus võib vähesel määral varieeruda?
Selle infoga anname märku, et antud tootefotod on tehtud professionaalse fotograafi abiga ning reaalsuses võivad toote värvid ja välimus vähesel määral erinevad sellest mida näete tootefotol.
Kas ma saan Round Cup e-poest tellida ka kui ei ole kasutajaks registreerinud?
Round Cup e-poest saab tellida ka siis kui ei ole kasutajaks registreerinud. Registreerinud kasutaja eelised on eeltäidetud lahtrid maksmisel ning uudiskirja saamine, kus anname alati uutest toodetest ja pakkumistest teada.
Millal saan kasutada soodukoodi?
Aktiivset sooduskoodi saate kasutada lisades soovitud tooted ostukorvi ning maksmisel täita sooduskoodi lahter ning see kinnitada. Sooduskoodi ei saa kasutada enam kui tellimus on edastatud ja selle eest on makstud. Round Cup jätab endale õigus igal hetkel sooduskoode luua ja tühistada.
Kas e-poe hinnad sisaldavad juba käibemaksu?
Jah! Meie poe hinnad on eurodes ja sisaldavad kõik juba käibemaksu.
Kuhu saan kulleriga tooteid tellida?
Kui soovite tellida tooteid endani kulleri saate seda teha Tallinna ja Harjumaa piires. Harjumaalt väljapoole me hetkel kulleriga asju ei too.
Palju kohaletoomine maksab?
Kullerteenust pakume Harjumaa piires tellimustele mille ostusumma on vähemalt 30€. Kullerteenuse ühe sõidu hind sellisel juhul on 10€.
Üle 150€ tellimuste puhul on transport Harjumaa piires tasuta.
Mida tähendab 1-tunnises vahemikus kättesaamine?
Nii kulleri kui ka ise kätte saamisega palume inimestel valida 1-tunnine ajavahemik kui üleandmine toimub. 1-tunnine vahemik annab vajaliku aja, et saaksime/saaksite arvestada meist/teist mitteolenevate tingimustega nagu näiteks liiklus ja ilm.
Millal ja kuhu saan tellitud toodetele ise järgi tulla?
Kui olete märkinud, et tulete tellitud toodete ise järgi siis tuleb seda teha tellimuse esitamisel märgitud 1 tunni vahemikus. Kui mingil põhjusel teil ei ole võimalik tellimusele selleks ajaks järgi tulla tuleb esimesel võimalusel, mitte hiljem kui üleandmise aja alguseks, võtta ühendust Round Cup e-maili teel [email protected] ja sellest teavitada.
Ladu väljastab tooteid E-P vahemikus 9-18:00. Lao aadress, kuhu asjadele järgi tulla on Paldiski mnt 245F.
Mis aegadeks saab kullerit tellida?
Kui olete Round Cup e-poes valinud transpordiks kulleri saate valida ka 1-tunnise ajavahemiku kui tooted Teieni jõuavad. 1-tunnise ajavahemiku sisse ei ole arvestatud mahalaadimise aeg, mis võib olenevalt tellimuse suurusest ja kõnnitavatest vahemaadest varieeruda.
Kullerteenust on võimalik valida vahemikus 9:00-18:00.
Kas kuller paneb ka lauad ja toolid paika?
Ei, kuller toob asjad ära ja paneb need kokkulepitud kohta maha. Üles- ja paikasättimisega meie kullerid ei tegele.
Millal saan tellitud tooteid tagastada?
Tagastamise tingimused on võimalik valida tellimuse esitamisel. Kui tagastamine toimub meiepoolse kulleriga on üleandmine eelnevalt märgitud ajal. Kui tagastamine toimub tellija enda poolt on vaja sarnaselt valida tagastamise aeg tellimuse esitamisel, et meiepoolsed töötajad teaksid sellega arvestada.
Ladu on tagastamiseks avatud E-P 9:00-18:00
Kas nõud peab enne tagastamist puhastama?
Enne nõude kastidesse tagasi asetamist peaks eemaldama suuremad toidujäätmed ja klaasidest vedeliku. Ühtegi nõud pesema ei pea kuna pesu ja hooldus on arvestatud rendihinna sisse.
Kuidas peab nõud pakendama peale üritust?
Renditud nõud ja tooted peaksid olema pakendatud samamoodi nagu saabudes ehk siis klaasid vastavates kastides ning taldrikud enda kastides.
Mis juhtub kui osad esemed läksid ürituse ajal katki või on kadunud?
Ürituse ajal purunenud või kaduma läinud esemete eest, mis ei jõua meie lattu hooldusesse/pessu tagasi, võidakse esitada tagantjärgi arve.
Kuidas on võimalik oma tellimuse eest maksta?
Tavakasutaja (ilma registreerimata) peab maksma kohe tellimuse esitamisel. Makseviisid on näidatud ostukorvist edasi liikumisel. Registreeritud kasutajal on võimalik maksta ka arve alusel kui see on eelnevalt Round Cup-i poolt kinnitatud.
Soovin tellimuse eest tasuda ettevõttele esitatud arve alusel ülekandega – kas on võimalik?
Jah, on küll. Selleks tuleb luua meie e-poodi kasutajakonto, täita ära ettevõtte andmed “Minu andmed” lehel ning vajutada nuppu “Salvesta”. Peale salvestamist edastage vastava sooviga kiri [email protected] mailile ja vaatame avalduse üle. Anname Teile esimesel võimalusel teada võimalikust krediidi suurusest, mida poest maksete vahel kasutada saate.
Kes Round Cup lehel makseid vahendab?
Round Cup poe makseid vahendab teenusepakkuja EveryPay.
Kuidas tean, et minu andmed on kaitstud?
Round Cup kogub kasutajaandmeid kasutajaks registreerides ja kui inimene need ise kinnitab. Neid andmeid kaitseme enda andmebaasis.
Maksmisel sisestatud andmeid töötleb vahendusfirma EveryPay ning neid andmeid Round Cup ei jälgi ega hoiusta.
Mida teha kui mul on toodete või teenuse kohta pretentsioone?
Palume kirjutada igasugustest toodete või teenuse pretentsioonidest kirjutada meile [email protected] mitte hiljem kui 72 tundi peale pretentsiooni tekkimist. Vaatame Teie kirja üle ja võtame Teie seejärel esimesel võimalusel ühendust.